Rene Nielsen

Jeg bor i Tønder sammen med min kone Mette, som jeg har været gift med i snart 38 år.

Jeg er uddannet bygningssnedker, men har arbejdet i over 30 år som firkirkepræst.

De seneste 10 år har jeg arbejdet som bedemand, et arbejde som helt naturligt har lært mig

Hospice Sønderjylland at kende.

Kirsten Christiansen

Jeg er 52 år gammel og kommer oprindeligt fra Vamdrup, men har boet i Toftlund siden 1984.

Jeg er udlært i en trælast i Toftlund og jeg fandt også manden i mit liv i Toftlund, han hedder Niels og sammen har vi 3 voksne børn, 2 svigerbørn og 2 små børnebørn.

Arbejdsmæssigt driver min mand og jeg to butikker sammen – Toftlund/Løgumkloster boghandel. Desuden er jeg sekretær for vores sognepræst og arbejder også hos Toftlund Maskinfabrik A/S i bogholderiet.

I min fritid læser jeg en masse bøger, desuden er jeg aktiv inden for KFUM & KFUK og så er jeg frivillig på Hospice og har været det siden september 2014. Jeg nyder mine vagter og samværet med de andre frivillige. Jeg er stolt af vores hospice og alle der har deres gang der, derfor glæder jeg mig også til at tage fat på et nyt kapitel som medlem af støtteforeningens bestyrelse.

Laila Steenfat

Jeg er en 45-årig kvinde, der bor i Hammelev med den ene af mine to sønner og min hund. Jeg er sprogligt uddannet og arbejder med kommunikation hos ECCO Sko i Bredebro. Jeg er meget passioneret omkring mit fag og nyder mit arbejde.

Uden for arbejdstid nyder jeg at gå til dans og gå lange ture med min hund. Helt grundlæggende sætter jeg stor pris på nærvær og tid med min familie og mine veninder.

Det ville være en fornøjelse for mig, hvis jeg kan bidrage med min tid og energi for at støtte op om det fantastiske arbejde, der foregår omkring Hospice Sønderjylland.

De bedste hilsner
Laila