Støtteforeningen for Hospice Sønderjylland.
har netop afholdt sin 27. Generalforsamling.

Den foreslåede til Dirigent jobbet, denne aften, var en gl. kending, Ole Østvig Nissen, som også ledte forsamlingen sikkert igennem det foreskrevne program.

Det var den siddende formand, Jan Petersens sidste optræden i Støtteforeningen idet Jan fremover vil bruge sine kræfter på et andet ”projekt”. Jan modtog derfor ikke genvalg.
Det samme var tilfældet for foreningens kasserer, Renè Nielsen.
Udover disse 2, snart forhenværende medlemmer af bestyrelsen, så var Leif Erbs Rasmussen på valg. Leif E.R. modtog genvalg!

Skæbnen spillede dog Bestyrelsens kontinuitet et puds, idet et 4. medlem, Jens Ole Koustrup måtte melde fra for good, idet sygdom ikke gjorde det muligt for ham, at fortsætte. Derfor var der 3 fra  den siddende bestyrelse, der skulle nyvælges og én der stod overfor evt. skulle genvælges! En stor omgang!

Men bestyrelsen havde lavet deres hjemmearbejde og fundet 3 kvalificerede kandidater til de ledige poster og da Leif Erbs Rasmussen fik genvalg, så var Støtteforeningens bestyrelse intakt!

Desuden fik de 2 Suppleanter Laila Steenfat og Niels Vincent Andersen genvalg for 1 år. Ligeledes genvalgtes Revisor, Finn Diederichsen og Revisor Suppleant, Johannes Hansen.

Nu var bestyrelsen igen fuldtallige og straks efter Generalforsamlingen satte den nye bestyrelse sig sammen for at konstituere sig! Det forløb ganske smertefrit.

Den nye bestyrelse ser nu sådan ud:
Formand: Leif Erbs Rasmussen / Samtidig træder Leif Erbs Rasmussen ind i HospiceSønderjyllands bestyrelse.
Næstformand: John Erendal Jensen
Kasserer: Else Petersen (Nyvalg)
Sekretær: Michael Mouritzen
Medlem: Susan Rehfeldt (Nyvalg)
Medlem: Gitte Elmelund Mørch
Medlem: Nina Birch Jensen (Nyvalg)
Suppleant: Laila Steenfat (Genvalg)
Suppleant: Niels Vincent Andersen (Genvalg)
_______________________________________________________________________

Aftenen bød også på underholdning og fællessang.
– Underholdning var et sikkert valg: Sognepræst Johannes Gjesing fra Gram.
– Fællessangsafdelingen sluttede med en kendt og munter sang: ”Livstræet.”
  NB.: Referat fra aftenens Generalforsamling følger her snarest!