Jeg hedder Nina Birch Jensen . Er 70 år gammel og bor i Haderslev med min mand og pelspølsen Milo ( Corgi).

Har 3 voksne børn og 3 børnebørn.

Har hele mit arbejdsliv som sygeplejerske og psykoterapeut arbejdet med familier ramt af kræft – de sidste 21 år i Kræftens Bekæmpelse som rådgivningsleder og nu som frivillig.

Har i en årrække været Kræftens Bekæmpelse repræsentant i hospice bestyrelsen og de sidste 3 år som formand. Da jeg stoppede blev jeg opfordret til at gå ind i støtteforeningens bestyrelse .Det er et vigtigt arbejde – støtteforeningen kan give hospice det “ ekstra” man drømmer om,men som budgettet ikke tillader ligesom vi understøtter det frivillige, værdifulde arbejde ,der udføres på hospice af vores mange dygtige frivillige .